sobota, 1 lutego 2014

Mój biedronkowy hit!:)

Pewnie produkt jest dobrze znany, ale może znajdzie się jakaś osoba, która jeszcze o nim nie słyszała.
Sama długo się czaiłam, aby zakupić go, ale w końcu się skusiłam i absolutnie nie żałuję! 
To jest dla mnie totalny hit!:) 

A konkretnie rozchodzi się o płyn micelarny oraz mleczko łagodzące BeBeauty z biedronki:





Dla mnie jest to odkrycie, gdyż dostać produkt za taką cenę i o takim działaniu jest ciężko. Mam skórę wrażliwą i najlepszym płynem micelarnym dla mnie jest L`Oreal, Ideal Soft, Oczyszczający płyn miceralny do cery suchej i wrażliwej, aczkolwiek jest on dość drogi ( kupuję go w promocji) oraz mało wydajny.....oraz Oceanic, AA Wrażliwa Natura, - również drogi jak nie jest w promocji.
Nawet płyn z Ziaji dla skóry wrażliwej średnio przypadł mojej skórze do gustu, nie wspomnę już o Lirene- masakra jakaś- i Bourjois - Szczypie w oczy!

Za to taki niepozorny płyn z Biedry zrobił na mnie (i mojej skórze!) bardzo pozytywne wrażenie!




Szczerze polecam wypróbować go osobom o wrażliwej cerze. Zmywa makijaż i nie szczypie w oczy. I do tego ta cena! ok 7zł?

Do tego kupiłam sobie jeszcze mleczko łagodzące:







Jest ok , ale już takiego szału nie robi:)))

1 komentarz:

  1. Też używam i jestem bardzo zadowolona :) natomiast za mleczkami nie przepadam :P bardzo fajny blog, na pewno będę czerpać inspiracje cukiernicze ;)

    OdpowiedzUsuń