niedziela, 14 czerwca 2015

Najlepsza odżywka!:)

Hej!:)

Dziś piękny i słoneczny dzień w Poznaniu, u Was też? ;)
W jednym z  wcześniejszych postów wspominałam, że podzielę się opinią na temat mojej ulubionej odżywki.

Jest to odżywka łatwo dostępna i w niewysokiej cenie:

Garnier Fructis, Oleo Repair , 

Odżywka wzmacniająca do włosów suchych, przesuszonych i zniszczonych


Odżywka zawiera trzy oleje: oliwa i awokado, które wnikają do wnętrza włosa aby naprawić wewnętrzne mikroubytki oraz karite (shea), który odżywia na powierzchni włosów, nie obciążając ich i nie zostawiając ich tłustych.

Innowacyjna formuła dostarczana podstawowych składników odżywczych włosom i jednocześnie je wygładza. W rezultacie włosy będą bardziej elastyczne i będą się łatwiej rozczesywać.
 

skład: 


Jak dla mnie odżywka jest mistrzowska!
Stosuję ją już od jakiegoś czasu i póki co, nie mam zamiaru jej zmieniać. 
Piękny zapach<3  aż chce się wąchać swoje włosy;)
Niedroga! Dostępna praktycznie wszędzie (choć ostatnio nie mogę jej dojrzeć w biedronce- czyżby wykupowana?)
Konsystencja gęstawa, co ułatwia aplikację.
Bardzo ułatwia rozczesywanie, moje włosy po niej są miękkie, dociążone, wygładzone i bardzo przyjemne w dotyku. 
Jedynie co, nie jest zbyt wydajna:(
Polecam!

Do kompletu przy okazji dokupiłam
Szapon:  



 Zwykły szampon, bez większych rewelacji. 
Skład taki sobie, używam do czasu do czasu.
Dobrze się pieni i jest duuuży:)
 
oraz (może nie tak całkiem do kompletu:)

Olejek




wzięłam go ze względu na "ochrona do 230 stopni" oraz, 
że był w promocji.

Natomiast, nie zauważyłam nic specjalnego w tym olejku...wydaje mi się, że nie robi za wiele.
Raczej już go nie kupię....







Weronika:*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz