sobota, 17 stycznia 2015

Keratynowe prostowanie włosów;)

Hej dziewczyny!

Od jakiegoś czasu czaiłam się na zabieg keratynowego prostowania włosów no i wczoraj udało mi się to zrealizować;)

Wiedziałam tylko, że na pewno nie chcę robić tego sama więc poszłam do zaprzyjaźnionej fryzjerki. Wiadomo musiałam zapłacić trochę więcej:p

moje włosy przed zabiegiem wyglądały tak:
(miałam je związane w gumkę)



Do zabiegu użyłyśmy preparatu ENCANTO


Sam zabieg długi i żmudny ok 3,5 - 4h
Nie będę się rozpisywać na czym to polega i co po kolei się działo na moich włosach, bo tych informacji jest już pełno w internecie;)
Jedyne co, to jeśli chodzi o zapach to w zupełności mi nie przeszkadzał, a nawet go nie czułam. Za to niestety szczypało w oczy i tym samym łzawiły:(

Mnie zależało na odżywieniu włosów, ułatwieniu układania, pozbyciu się puchu i oczywiście prostych włosach bez użycia prostownicy.
Uzyskałam wszystkie z moich oczekiwań:)
Jedyne co, to teraz muszę sprawdzić jak będą się zachowywać moje włosy i na jak długo starczy mi ten zabieg.

Efekt po:



Jak widać włosy są prościutkie, bardziej miękkie w dotyku, gładkie i lśniące. Jest to efekt zaraz po zabiegu więc jest bardziej "spektakularny"
Rano obudziłam się (na noc nie myłam ani nie związywałam włosów) i włosy nadal są cudne:) zobaczymy jak dalej.

do zabiegu otrzymałam od fryzjerki specjalny zestaw szamponu i odżywki:


Aby efekty utrzymały się jak najdłużej ( od 3 do 6 miesięcy) trzeba używać określonych kosmetyków.
Szampony muszą być bardzo łagodne. 
Nie mogą zawierać soli -SLS, SLES oraz silnych detergentów.

Koniecznie unikać:
- SLS - Sodium Lauryl Sulfate
- SLES - Sodium Laureth Sulfate
- ALS - Ammonium Lauryl/ Laureth Sulfate
- SODIUM CHLORIDE
- ALCOHOL DENAT


Póki co, jestem bardzo zadowolona, natomiast ostateczną ocenę i opinię będę mogła wystawić po upływie dłuższego czasu. 
Także na pewno pojawi się post na ten temat za ok 2-3 miesiące;)

A tu macie porównanie:

A Wy co sądzicie o keratynowym prostowaniu włosów?
poddałyście się ku kiedyś?

Buziaki. Weronika:*

3 komentarze:

  1. ja mam włosy proste jak drut, ale dla kogoś kto ma falowane/kręcone to super sprawa:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie tyle co falowane, ale zniszczone i puszące się:)

      Usuń
  2. W takim razie ten zabieg jest idealny dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń