wtorek, 27 stycznia 2015

Spieniacz do mleka

Hejka !
Dziś chciałabym Wam pokazać gadżet ,który dostałam jakiś czas temu w prezencie, a mianowicie spieniacz do mleka . Uwielbiam kawę latte, więc jest to dla mnie świetne urządzenie :)



od producenta:


Urządzenie Amica FD 2011 Fomis do spieniania mleka w kolorze biało-czarnym. 

Posiada funkcję spieniania mleka z podgrzewaniem lub bez oraz funkcję podgrzewania z mieszaniem.

Spieniacz o pojemności 450 ml z obrotową podstawą z gumowymi nóżkami oraz ze schowkiem na przewód sieciowy.

Funkcja spieniania mleka z podgrzewaniem (do 100 ml) , 

Funkcja spieniania mleka bez podgrzewania (do 100 ml) ,
 
Funkcja podgrzewania mleka z mieszaniem (do 200 ml).


Cena ok 100 zł


Ja głównie używam funkcji spieniania mleka z 

podgrzewaniem i jestem bardzo zadowolona z efektu co 

możecie sami ocenić przeglądając zdjęcia. Od czasu do czasu 

również używam go do przygotowania kakao.








Urządzenie jest proste w obsłudze, łatwe do utrzymania w 

czystości.  Bardzo dobrze spienia mleko , jednak minusem 

jest to,że na raz można przygotować tylko 100 ml 

spienionego mleka.

 Jeśli chcemy  przygotować więcej porcji musimy odczekać 

chwilkę , aby nie przegrzać urządzenia. 

Podsumowując jak najbardziej polecam :)





A  dodatkowo chciałam Wam pokazać jaką fajną ekologiczną 

siateczkę dostałam ostatnio, czyż nie jest urocza? :)





Buziaki 

Kasia :)

2 komentarze: