wtorek, 18 listopada 2014

Zupa krem z papryki

Hej!
Mój narzeczony dostarczył mi sporą ilość papryki , więc postanowiłam przyrządzić z nich zupę a oto przepis:




Składniki

700 ml bulionu ( ja zrobiłam warzywny, ale wiadomo że lepiej będzie smakował bulion drobiowy)
7 papryk czerwonych
2 cebule
4 duże ząbki czosnku
3 łyżki masła
12 ml śmietany
pieprz, tymianek, sól.

W garnku roztopić masło, chwilę podsmażyć cebulę i czosnek,



 a następnie włożyć paprykę podsmażać do miękkości.




 Wlać bulion


 , zmniejszyć ogień i gotować na wolnym ogniu przez 30 minut.



 Następnie  zupę zblendować na gładko.






Przelać zupę przez sito i wlać płyn z powrotem do garnka, a następnie gotować na średnim ogniu.
 Mieszając dodać śmietanę i przyprawy, pozostawić przez chwilę, by przeszła ciepłem.




Dodatkowo można przed podanie dodać do niej grzanek.






Smacznego! 

K :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz