środa, 19 listopada 2014

Bourjois, Healthy Mix (Podkład rozświetlający)

 Hej!:*

W końcu po długim "czajeniu" się na ten podkład, poszłam do Rossmana i kupiłam go!


Bourjois, Healthy Mix (Podkład rozświetlający)




Nie było niestety wtedy żadnej promocji, więc kupiłam go w regularnej cenie.


Co obiecują:
- 70% więcej blasku*,
- rozświetlona i ujednolicona cera do 16 godzin**.
Dzięki formule wzbogaconej w ekstraktu z owoców:
- morela - zapewnia blask,
- melon - zapewnia nawilżanie,
- jabłko - przedłuża młodość skóry.
Wzbogacony w krystaliczne pigmenty, ujednolica cerę, rozświetlając ją od wewnątrz. Cera jest pięknie rozświetlona i nawilżona przez 8 godzin***.
Delikatna i świeża tekstura niesłychanie łatwo wtapia się w skórę, nie pozostawia śladów na skórze. Efekt zdrowa i naturalnie piękna cera.
Skuteczność zaakceptowana przez konsumentki****:
- cera jest perfekcyjnie ujednolicona 89% kobiet,
- cera jest rozświetlona : 79% respondentek,
- nie podrażnia, testowany dermatologicznie,
- nie zatyka porów.
* Test naukowy przeprowadzono na 21 kobietach.
**Test skuteczności na 30-stu kobietach. Najlepszy rezultat uzyskany na 10-ciu ochotniczkach.
*** Test instrumentalny na 10-ciu osobach
**** Test użytkowy podczas 3 tygodni na 19-stu kobietach
Dostępne 6 odcieni.


Ja wybrałam odcień 52 vanilla




Co ja o nim sądze?
- produkt zamknięty jest w estetycznej i wygodnej buteleczce z pompką,
- ładnie stapia się z cerą, nie tworzy "tapety",
- ujednolica koloryt,
- ma dobrą trwałość,
- ładnie pachnie:)
- nie ciemnieje,
 
- ma średnie krycie ( dla mnie w sam raz wystarczające) 
- daje naturalny efekt
- "rozświetla" cerę
- jak dla mnie, póki co, jedynym minusem jest cena....
Czyli jednym słowem, jestem na TAK!
Ten podkład jak najbardziej przypadł mi do gustu i zapewne kupię go ponownie, ale już w promocji;)

Weronika:*

P.S. Co powiecie na moje kolorowe pazurki?;)
(sorry za suche skórki:P )


 
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz