piątek, 11 kwietnia 2014

Lubimy Nowości:)

HEJ!

Przez jakiś czas uzbierałam parę nowych kosmetyków:)
Puder rozświetlający SEPHORA

Puder rozświetlający w kompakcie do twarzy i ciała. Nadaje skórze ładny, świeży i zdrowy wygląd. Puder ma za zadanie kryć twarz, szyje, ramiona i dekolt. Najlepszy efekt nadaje przy delikatnej aplikacji dużym pędzlem.
Dostępny w odcieniach: Dore (delikatny brąz) i Rose (delikatny róż).

 


Ja posiadam odcień Rose (delikatny róż)





Bardzo fajny puder! Nakładam go wraz różem (delikatnie nad kości policzkowe i przechodzę na skronie). Rozświetla i nadaje blask skórze;)


Pomadka CATRICE 050 Princess Peach


Doskonały kolor gwarantowany. Pomadki posiadają gładką i kremową konsystencję. Bardzo trwałe, dostępne w 18 kolorach - jasnych i uwodzicielskich oraz wielu innych. 







Piękny brzoskwiniowy kolor:) Zauważyłam tę pomadkę u jednej z blogerek i postanowiłam ją mieć! Nawilża i nawet trzyma się przez jakiś czas:) choć wiadomo...lepiej poprawić raz po raz. Mimo wszystko zakochałam się w niej! IDEALNA NA WIOSNĘ!
 





Korektor HEAN; 101 Porcelain


Maskuje oznaki zmęczenia, cienie pod oczami, drobne zmarszczki, przebarwienia oraz inne niedoskonałości skóry.
Umożliwia modelowanie i rozświetlanie wybranych partii twarzy. Wzbogacony w proteiny pszeniczne i składnik aktywny Tens’Up nawilża, delikatnie napina i wygładza naskórek.
Rezultat: rozświetlona, pełna blasku twarz, bez oznak zmęczenia.
Odpowiedni dla wszystkich typów cery. Bezzapachowy.
Aplikacja: lekka w aplikacji formuła o przedłużonej trwałości - świetnie łączy się z kremem, bazą, podkładem lub pudrem.
Wygodny aplikator ułatwia precyzyjne nakładanie produktu.









Do tego czasu używałam przede wszystkim

Maybelline, Affinitone, Concealer oraz

Collection 2000, Lasting Perfection Concealer

jednak z ciekawości do tego produktu, postanowiłam go wypróbować:) Dopiero zacznę go używać, więc się jeszcze nie wypowiem. Posiada 2 odcienie: 

101 Porcelain- dla osób z jasną cerą (ja go mam) oraz 

102 Natural - dla osób z śniadą/opaloną cerą

 




INGLOT Duraline

Duraline to płyn, który umożliwia aplikację na mokro prasowanych i sypkich cieni do powiek. Podkreśla głębię koloru i przedłuża trwałość makijażu. Może być stosowany również do pudrów prasowanych, pudrów sypkich, brązerów i róży.
Skład: Isododecane, Bis-vinyl Dimethicone/Dimethicone Copolymer, Capryl Glycol, Phenoxyethanol, Hexylene Glycol. (18.02.2012)









wysypujemy trochę sypkiego cienia



dodajemy kroplę duraline



 mieszamy......:)



...i nakładamy skośnym pędzelkiem na powiekę




To jest SUPER!

Kreska była robiona na mega szybko i ekspresowo, bez większego wczucia się, więc nie jest idealna:P chciałam tylko pokazać jak to wygląda na powiece (jak widać nawet na rzęsy mi poszło:)


Całuję:* Weronika

1 komentarz: