sobota, 14 czerwca 2014

Avon SuperShock Brights Violet + AVON Solutions Truly Radiant + Makijaż:)

Cześć Wszystkim! <3 

Jak widzicie skusiłam się na drugi kolor 
z serii Avon SuperShock Brights :)

tym razem jest to VIOLET






jak widzicie uwielbiam kolory:D Avon w zanadrzu ma jeszcze zieloną....




Fiolet jest jakby delikatniejszy niż niebieski. Nie rzuca się aż tak w oczy:)


Druga rzecz to krem pod oczy
AVON Solutions Truly Radiant 






Jeszcze go nie używałam, więc nie wypowiem się na jego temat. Jedyne co, to ma fajną konsystencję.


I na koniec makijaż, który wykonałam sobie idąc na 18-stkę :p









Wykonałam go za pomocą samoskomponowanej paletki z INGLOTA. Jedyne co, to użyłam czarnego sienia ze Sleeka.

Powiedzmy, że może być;) 

Pozdrawiam. Werona:*

3 komentarze:

  1. ale Ty masz piękne rzęsiska!! Normalnie jak doczepiane :)
    Kolor tuszu bardzo mi się podoba, ale na rzęsa bardzo słabo widać ten fiolecik :) ale mi by w sumie nie przeszkadzało to, bo ładnie wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bardzo dziękuję:* Używam odżywki FEG i to od niej mam takie dłuuugie rzęsy:) polecam! i fakt, ten fiolet słabo widać, wolę niebieski:))

      Usuń
  2. tusz ma piękny nietypowy kolor, fajnie podkreśla kolor Twoich oczu:)

    OdpowiedzUsuń