wtorek, 3 czerwca 2014

Ulubieńcy ostatnich miesięcy

Cześć Dziewczyny!:)

To drugi mój wpis o ulubieńcach.

Wiosna/Lato to zdecydowanie pory roku kiedy królują kolory. Ale nie tylko. 
Również zapachy:)




Bardzo polubiłam płyn micelarny z Garniera. Na pewno będę go używać na przemian z płynem z Biedronki;)


 Tusze do rzęs są dla mnie jednymi z najważniejszych kosmetyków. 
L'Oreal jest firmą, która mnie nie zawodzi




 Pomarańczowy kolor to hit tego sezonu.
Avon dał radę;) 
super pomadka w kolorze 
Tangerine Tango



 Nawilżanie ust jest bardzo ważne. Najlepsza jest do tego wazelina. Polecam tę z Ziaji. Dużo za niewiele




 Perfum....uwiódł mnie. Po pierwszym "powąchaniu" pokochałam ten zapach i poleciałam do Sephory.

Tommy Hilfiger Girl Eau de Prep



 Kolorowe eyelinery:) to jest to!
Uwielbiam! <3 
Kobalt i mięta





Podkład. Moje odkrycie. Bardzo mi odpowiada. Mam cerę normalną raczej bezproblemową. Sprawdza się super;)



A Wy jakich macie ulubieńców?:)

Jeszcze chciałam Wam pokazać mój nowy manicure. Przygotowany na czwartkowy koncert Linkin Park we Wrocławiu:)

Mady By Iza Olejniczak




Selimac 033 Pink Doll 
+ kryształki Swarovskiego



1 komentarz: