wtorek, 20 maja 2014

Frittata

Hej kochani ;-)
Dziś chciałabym Wam pokazać przepis na przepyszną frittatę autorstwa mojej znajomej Oli:**
Genialna świeżo po zrobieniu jak i na zimno! Świetny pomysł na zdrowe śniadanie lub kolacje!
Serdecznie polecam!



składniki ( na 2 porcje)

1 cukinia
4 ziemniaki w obierkach
papryka
cebula
2 marchewki
4 jaja

Cukinie pokroić w plasterki ( ja starałam się zrobić to w miarę cienko). Ziemniaki w obierkach oraz marchew pokroić na plasterki. Paprykę pokroić w kostkę natomiast cebulę w piórka.

W pierwszej kolejności podsmażać ziemniaki, 


następnie dodać marchew i cebulę, 


na koniec dodać cukinię i paprykę. 


Doprawić solą i pieprzem. Jak wszystkie składniki zmiękną , 


podzielić je na 2 porcje. Jajka roztrzepać, dodać ostrej papryki i ziół prowansalskich. 

Warzywa zalać jajkami,


 gdy jajko zetnie się od dołu, przykryć wszystko talerzem,
  obrócić patelnię i następnie zsunąć omlet z powrotem na patelnię aby druga strona się ścięła.



Smacznego:*
K:*

4 komentarze:

  1. super danie na pożywną kolację :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. ależ to smakowicie wygląda!:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Polecam! Miałam ten zaszczyt że Olka specjalnie dla mnie zrobiła kilka razy :) pychotka!

    OdpowiedzUsuń
  4. wygląda smacznie;) i przepis nie skomplikowany;)
    zapraszam do mnie;)

    OdpowiedzUsuń