wtorek, 29 kwietnia 2014

Makaron z tuńczykiem z "gotowca"

Hej 

Dziś nie typowo, a mianowicie jednorazowo skorzystałam z gotowca. Dostałam tą paczuszkę od znajomego i stwierdziłam , że mogę sprawdzić jak to w ogóle smakuje.Jak dla mnie jest to danie dość ostre za czym ja nie za bardzo przepadam. Ale trzeba przyznać, faktycznie przygotowuje się je bardzo szybko. 


 składniki

puszka tuńczyka w sosie własnym
1 papryka czerwona
1 średnia cebula
opakowanie " szybkie z patelni" Lubella

fasolka szparagowa 150g ( ja nie miałam , więc pominęłam ten składnik )

Postępowałam według instrukcji

Zagotuj wodę w czajniku. Cebulę i paprykę pokrój w paski , podsmaż na niewielkiej ilości oleju. 

Wsyp makaron i mieszankę z opakowania, wlej gorącą wodę i dokładnie wymieszaj. 



Dodaj fasolkę szparagową wymieszaj i gotuj ok 7 min. 
Dodaj tuńczyka, gotuj ok 3 min , aż makaron zmięknie.



Szczerze powiedziawszy na pewno nie skuszę się drugi raz na tego typu danie , ponieważ  wole samodzielnie doprawić potrawy, a poza tym dania z proszku jak wszyscy wiemy nie są zdrowe!

Pozdrawiam 
K.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz