wtorek, 21 stycznia 2014

Szybki post o paznokciach i zalotce

Hej dziewczyny! 

Dziś szybki post o nowościach, które nabyłam niedawno:

   1. Lakier do paznokci 
           GOLDEN ROSE MATTE + top coat GOLDEN ROSE




  
    2. Zalotka z SEPHORY






Lakier kupiłam oczywiście spontanicznie, jak robię to 
zawsze. Przechodzę obok stanowiska Golden Rose i muszę się zatrzymać…..

Lakier jest z serii matowych nr 15, a kolor od razu przykuł moją uwagę, przepiękny turkus….morski… 






Pod lakier nałożyłam jednak najpierw odżywkę z Eveline, a na wierzch top coat z Golden Rose, ponieważ chciałam uzyskać efekt połysku, a nie matowy


 



Oraz spryskałam sprayem przyspieszającym wysychanie z Avonu

 


A o to efekt końcowy:




Co myślicie?




Zalotkę  natomiast kupiłam w promocji za ok. 23zł, normalna cena to ok. 50zł, więc jestem zadowolona z zakupu.
Kolor ma przeuroczy różowy, Zapakowana w plastikowe pudełko, bardzo ładnie się prezentuje. 



W środku dodatkowo dołożona jest instrukcja obsługi oraz gumki do wymiany



Zalotka bardzo ładnie podkręca rzęsy na długo oraz ich nie ciągnie, nie wyrywa. Do tego jej piękny różowy kolor dodaje jej uroku 




Serdecznie polecam ją wszystkim dziewczynom mającym problem z prostymi rzęsami, dzięki niej + dobry tusz będziecie miały śliczne wachlarze!:)

A tak to wygląda:








Oceniam na 6/6!

Pozdrawiam! W.






4 komentarze:

  1. Śliczny kolor lakieru :) a zalotka mega urocza! :) chociaż u mnie zdecydowanie lepsze efekty daje elektroniczna. Po tej zwykłej rzęsy szybko wracają do pierwotnego kształtu ;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kiedyś na pewno wypróbuję tę elektroniczną, jestem jej bardzo ciekawa;)

      Usuń