wtorek, 23 czerwca 2015

Ciasto jogurtowe z truskawkami

Dziś mam dla Was ciasto do przygotowania w 15 minut :)




składniki

  2 szklanki mąki
    3/4 szklanki cukru
    3 jaja
    1 szklanka jogurtu 
(około 200 g)
    pół szklanki oleju
    1,5 łyżeczki proszku do pieczenia
    truskawki - ja użyłam jakieś pół kilo

Kruszonka:

    2/3 szklanki mąki
    2/3 szklanki cukru
    90-100 g masła w temperaturze pokojowej


Przesiewamy mąkę , dodajemy cukier , proszek do pieczenia, jogurt olej i jaja. Wszystko mieszamy do połączenia składników.


 Blachę wykładamy papierem do pieczenia i smarujemy tłuszczem.Masę wylewamy na blachę i na wierzchu układamy pokrojone truskawki.

* na zdjęciu widoczna jest jeszcze nektarynka , akurat miałam jedną do wykorzystania więc dodałam.

 Kruszonkę zagniatamy z podanych składników i posypujemy ciasto.


 Wstawiamy do piekarnika nagrzanego do 180 stopni na około 50 minut.
Gotowe!


Smacznego!
Kasia ;-)

1 komentarz: