poniedziałek, 10 listopada 2014

LOREAL ABSOLUT REPAIR LIPIDIUM ampułka



 

Witajcie po mojej długiej nieobecności!
Przynajmniej Kasia nie nawala i serwuje Wam same pyszności:)

Chciałam Wam przedstawić produkt do włosów,
 który niedawno użyłam. 

LOREAL ABSOLUT REPAIR LIPIDIUM Powerdose Repair 

ampułka 10ml

 Z racji tego, że mam włosy rozjaśniane i cienkie, potrzebują one regeneracji. Skusiłam się na ampułkę z L'oreal. 

Jest to intensywnie regenerująco - wygładzająca kuracja o natychmiastowym działaniu do włosów bardzo zniszczonych, łamliwych oraz uwrażliwionych. Do spłukiwania.


DZIAŁANIE: 

Zaawansowana formuła wzbogacona lipidami. Zapewnia widoczną odmianę włosów. Pozostawia włosy wzmocnione, gładkie, pełne blasku i dodatkowo odbudowane. Ponadto zwiększa absorpcję składników aktywnych. Intensywnie regeneruj włosy bardzo zniszczonych.
PODWÓJNE DZIAŁANIE
-na powierzchnię włosa (zewnętrzna część łusek włosa), gdy włosy są uwrażliwione a ich krawędzie unoszą się
-na osłonkę włosa- zapobiega szkodliwemu wpływowi czynników fizycznych i chemicznych prowadzącemu do powstania ubytków ceramidu, powodującego osłabienie i uwrażliwienie włókna włosa Po użyciu ampułki włosy są dogłębnie zregenerowane, miękkie, lśniące i podatne na układanie.


 TECHNOLOGIA:

Lipidium: unikalne połączenie składników aktywnych:
- Lipidy - działają na powierzchni włosów. Zapewniają wygładzenie, tworzą dodatkową warstwę ochronną.
- Kwas mlekowy - działa na wewnętrzną część włosa. Nadaje strukturę i wzmacnia włosy.
- Kwas Mlekowy - pomaga zrekonstruować rdzeń włosa, tworząc połączenia jonowe pomiędzy łańcuchami keratynowymi we wnętrzu uwrażliwionego włosa. Odbudowywać włókno na poziomie komórkowym
- Inteligentne Polimery - precyzyjnie odbudowują włos dokładnie w miejscu ubytku



SPOSÓB UŻYCIA:

Ampułkę należy aplikować na umyte i osuszone ręcznikiem włosy . Wmasować w każde pasmo od nasady w kierunku końców. Po 5-10 minutach dokładnie spłukać włosy. Nie nakładać maski ani odżywki. Przystąpić do modelowania. Jedna ampułka powinna wystarczyć do wykonania jednego zabiegu. Zaleca się stosowanie kuracji raz w tygodniu. Ilość kuracji zależy od stanu włosów. Przed nałożeniem ampułki zaleca się umycie włosów szamponem Absolut Repair




MOJE ODCZUCIA? 
Myślałam, że jedna ampułka nie starczy na moje włosy - mam lekko za ramiona- (bo wydaje się być jej malutko - 10ml) natomiast mogłabym jej użyć prawie na dwa razy!
Ampułkę trzymałam tylko ok 3-5 min
Rozczesałam włosy bez najmniejszego problemu, poszło "gładko"!
A gdy je wysuszyłam okazały się być tak miękkie i tak delikatne w dotyku, że nie mogłam przestać ich dotykać! CUDO!  
Na pewno będę używać tych ampułek od czasu do czasy, by sprawdzić też czy podziałałby regeneracyjne na moje włosy;)

Na dzień dzisiejszy polecam!

Buziaki. Weronika:*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz