niedziela, 2 marca 2014

Makaron z łososiem, cukinią i suszonymi pomidorami


Witajcie!
W książce "Makarony i sosy " znalazłam przepis na pappardelle z tuńczykiem, cukinią i suszonym pomidorami, troszkę go zmieniłam użyłam łososia i makaronu gniazdka, zwiększyłam ilość nie których produktów i wyszło mi coś takiego :)


składniki na 3 porcje:
20 dag makaronu
7 sztuk suszonych pomidorów
300 g łososia
4 dag sera żółtego ( ja nie użyłam)
1 mała cukinia
3 ząbki czosnku
2 łyżki oliwy
sól, pieprz


przygotowanie:

Makaron ugotować . 
Umytą cukinie pokroić w plastry,


 czosnek posiekać, pomidory odsączyć i pokroić w ćwiartki.




 Na patelni rozgrzać oliwę, zarumienić czosnek, a następnie dodać cukinie i podsmażyć. 


Łososia przyprawić, wrzucić na patelnię razem z pomidorkami doprawić solą i pieprzem.


 Całość dusić ok 5 minut.Dodać makaron.



 Każdą porcje można posypać starty serem.



Smacznego!

Buziaki 
Kasia


1 komentarz: