czwartek, 5 marca 2015

Tusz The ONE 5 w 1 Wonderlash Oriflame i podkład Maybelline Affinitone Mineral

Cześć!

Małe zakupy kosmetyczne, oczywiście testujemy to, czego jeszcze nie miałam:)

Skusiłam się na tusz (kolejny:P ) z Oriflame  
The ONE 5 w 1 Wonderlash


Wielofunkcyjna maskara ze szczoteczką 3D, która pozwoli osiągnąć efekt niewiarygodnie długich i gęstych rzęs. Zawiera składniki pielęgnujące, które odżywiają rzęsy



Szczoteczka silikonowa o różnych długościach. 



Z początku byłam średnio zadowolona gdyż konsystencja była trochę hmm...rzadka, wodnista i do tego sklejała rzęsy przez co musiałam dodatkowo je rozczesywać.
Jednak po jakimś czasie zauważyłam zmianę...

Tusz dobrze zaczął się nakładać oraz 
zniknął problem posklejanych rzęs 



Cóż, po tej cudownej przemianie mogę stwierdzić, że to całkiem fajny tusz!:-)


Maybelline, Affinitone Mineral -Podkład do skóry wrażliwej

 Skończył mi się mój bourjois healthy mix, więc poszłam do Rossmana po kolejny. Okazało się, że akurat w tym nie ma szafy z produktami bourjois :(
"Zmuszona" wybrać inny, pokusiłam się na Maybelline. Wybrałam ten do skóry wrażliwej w odcieniu Ivory




Od producenta:
Ekskluzywna mineralna formuła idealnie dopasowuje się do wszystkich odcieni skóry. Perfekcyjnie pokrywa skórę, nadając jej nieskazitelny, naturalny wygląd. Wygładza i rozpromienia. Doskonały do każdego rodzaju cery, nawet wrażliwej. 
Dostępny w 6 odcieniach.



Skład: Acqua/Water, Cyclopentasiloxane, Dimethicone, Ethylhexyl Methoxycinnamate, Glycerin, Isotridecyl Isononanoate, PEG-9, Polydimethylsiloxyethyl Dimethicone, Disteardimonium Hectorite, Dimethicone / Polyglycerin-3 Crosspolymer, Sodium Chloride, Phenoxyethanol, Methylparaben, Disodium Stearoyl Glutamate, Chlorphenesin, Disodium EDTA, Acrylates Copolymer, Propylparaben, Tocopherol, Ascorbyl Palmitate, Aluminium Hydroxide, PEG-9, Ethylparaben, Isobutylparaben, Butylparaben. 

Podkład fajny lekki, dość słabo kryjący. 
Raczej dla skóry suchej i normalnej bez problemów.
Ładnie stapia się z cerą, nie tworzy "maski". 



  
Wszystko fajnie fajnie, ale jednak wolę mój bourjois healthy mix;)

Weronika;* 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz