niedziela, 15 listopada 2015

Spotkanie blogerek w siedzibie firmy Farouk

Hej!
Dawno już Nas tu nie było , ale już zaczynamy nadrabiać zaległości, ja powoli kończę remont kuchni, więc za chwilę znów będą pojawiać się moje wpisy:)
Ale zacznijmy od czegoś innego...

Dziś chciałabym Wam opowiedzieć o spotkaniu blogerek na które miałyśmy przyjemność zostać zaproszone przez Bosco Design , główna zainteresowana tematem czyli Weronika niestety zaniemogła zdrowotnie :( Dlatego sama uczestniczyłam w spotkaniu w końcu może i na blogu nie wypowiadam się na temat kosmetyków , ale jak każdej kobiecie ten temat nie jest mi obcy :D

Do rzeczy! Spotkanie odbyło się w siedzibie firmy Farouk w Poznaniu, zostałyśmy przywitane szampanem i apetycznie zastawionym stołem pełnym słodkości i różnych zdrowych przekąsek - tak wiem byłam na spotkaniu o tematyce kosmetycznej, a pierwsze o czym wspominam to jedzenie hmm no cóż takie moje zboczenie :P 


Pan Maciej Mikulski właściciel firmy , opowiedział Nam o tym jak powstała firma Farouk. Przedstawił sylwetkę założyciela marki pana Farouk'a Shami, jego kariera rozpoczęła się od otwarcia salonu fryzjerskiego. Co mnie zaciekawiło jego głównym celem było stworzenie kosmetyków , które nie powodowały alergii , bo z tym właśnie się borykał podczas farbowania włosów. Dzięki doświadczeniu i wykształceniu stworzył produkty ,które sprostały jego i nie tylko jego potrzebą.


Przez Pana Macieja oraz przez Panią Magdę Grabianowską zostały Nam zaprezentowane produkty lini CHI , Biosilk, B.app , Kardashian, Miss universe, Bioelixilere oraz kilka nowości które dopiero pojawią się na rynku. Każdy z produktów można było wypróbować , powąchać sprawdzić po prostu na własnej skórze jego skuteczność, konsystencje i zapach.  




Produkty , które zwróciły moją uwagę to na pewno balsam do ciała Argan oil - piękny zapach,łatwo się wchłania! 


Kolejny to Biosilk Volumizing Therapy - puder do codziennej stylizacji, po wypróbowaniu przez inne uczestniczki faktycznie dawał efekt uniesienia włosów .


Natomiast wizualnie moją uwagę przyciągneły produkty lini Kardashian oraz Miss Universe.



Mogę również polecić produkty , które już znałam, używam i jest bardzo zadowolona to : olejki do włosów  CHI Argan Oil oraz z tej samej serii szampon i odżywka, BioSilk Hydrating Therapy - olejek.

Na pewno znajdzie się jeszcze kilka innych perełek , ponieważ wszystkie otrzymałyśmy bogatą paczuszkę z kosmetykami oraz katalogiem produktów, ale o 
szczegółach tej paczuszki opowie Wam Weronika :-)





Dzięki uczestnictwu w spotkaniu można wziąć udział w kilku konkursach i wygrać atrakcyjne nagrody m.in. wycieczka do Grecji ufundowaną właśnie przez firmę Farouk, możliwość ukazania się  najciekawszego opisu na łamach iszpilki, oraz nagroda niespodzianka od Trusted cosmetics.

Ciesze się ,że miałyśmy okazje uczestniczyć  w tym przesympatycznym wydarzeniu , które mam nadzieje zaowocuje dłuższą współpracą i może wygraną jednego z konkursów :)) Miło było spędzić sobotnie popołudnie w tak sympatycznym gronie innych blogerek (adresy blogów na dole)jak i samych organizatorów Pani Grażyny, Marty, Magdy i Pana Macieja.

Na koniec dodam , że już miałyśmy okazje wypróbować kosmetyki marki Farouk. Recenzje tu Chi argan oil i Biosilk hydrating therapy.


A oto lista blogów uczestniczek spotkania :-) :


Buziaki

Kasia :)

2 komentarze:

  1. Kasia miło było Cię poznać :) mam nadzieje, do szybkiego zobaczenia!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi również miło było Cię poznać :) może do zobaczenia na zajęciach na trampolinie :D

      Usuń